שאלות ותשובות

  שאלות ותשובות דנון תכשיטים
  1. האם ניתן לשלוח דוא"ל לחנות?

כמובן! ניתן לשלוח מייל לכתובת marketing@danonltd.com או דרך עמוד צור קשר ושירות שלקוחות של דנון ישמחו לעזור.

 

  1. מהן הדרכים השונות בהן ניתן לשלם?

אנו מקבלים תשלום באמצעות כרטיסי אשראי או Paypal. ניתן לשלם כך גם אם יש ברשותך חשבון paypal  וגם אם לא. חלוקת התשלום לתשלומים תתאפשר על פי המדיניות הבאה: מעל 400 ש"ח - שני תשלומים, מעל 600 ש"ח - 3 תשלומים, מעל 800 ש"ח - 4 תשלומים ומעל 1000 ש"ח - 5 תשלומים.

 

  1. איך אני עוקב אחר ההזמנה שלי?

לאחר הזמנתך תקבל מייל המפרט את פרטי ההזמנה ומאשר כי קיבלנו את ההזמנה שלך. לאחר שנשלח אליך את ההזמנה תקבל מייל המכיל מספר מעקב עבור המשלוח. בנוסף, ניתן לבדוק את מצב ההזמנה דרך החשבון שלך באתר אם פתחת אחד כזה.

 

  1. מה קורה אם המוצר לא במלאי?

לעיתים קורה שפריט מסויים לא נמצא במלאי באופן זמני או שהוא אזר לגמרי. במידה והמוצר לא זמין באופן זמני- נעדכן אותך לגבי העיכוב ונשלח את הפריט ברגע שיתקבל אצלנו. במידה והמוצר אזל לגמרי, ניצור איתך קשר ונאפשר לך לבחור פריט אחר או לבטל את העסקה.

 

  1. תוך כמה זמן תשלחו אלי את ההזמנה?

רוב ההזמנות יישלחו תוך יומיים שלושה מיום ההזמנה (אנו לא שולחים בימי שישי, שבת וחגים אחרים). זמן המשלוח תלוי במיקום שלך בארץ ובחברת המשלוח שנבחרה.

 

  1. מהן אפשרויות המשלוח שלי?

אופן המשלוח

 תנאים

עלות

איסוף עצמי מחנות המפעל

חנות המפעל שלנו נמצאת בבניין פנרמה שבשד' בן צבי 84 תל אביב. שעות הפתיחה של החנות בימים א'-ה' 08:00-16:30

חינם

משלוח BOXIT לנקודות איסוף

זמן אספקה בימי עסקים: 7-10

 

חינם עבור הזמנה מעל 249 ש"ח

15 ש"ח עבור הזמנה עד 249

משלוח עד הבית

זמן אספקה בימי עסקים: 2-3

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן. ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 5 ימי עסקים.

על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקנייה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה אתם נמצאים רוב יומכם- בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם

חינם עבור הזמנה מעל 249 ש"ח

25 ש"ח עבור הזמנה עד 249 ש"ח

 

 

  1. האם יש אחריות על המוצר?

Danon מייצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר את כל מוצריהם. אנו מספקים אחריות לשנה עבור כל פגם שמקורו בייצור המוצר. בכדי שתהיו זכאים לאחריות זו, שימו לב לשימוש נכון המוצרים:

הגנו על המוצרים ממגע עם מים, מינרלים וחומרים כימיים אחרים.

המוצרים עלולים להיפגם אם הם נופלים על הרצפה.

ניתן לנקות את המוצרים עם בד כותנה יבשה.

 

  1. איך ניתן להחזיר את המוצר?

ניתן למצוא את מדיניות ההחזרות והזיכויים של Danon בעמוד מדיניות ההחזרות.