העגלה שלי

סגור
שירות הלקוחות זמין עבורכם ברשתות החברתיות ובטלפון 03-680-5100

החזרה או החלפה של פריט

על פי החוק להגנת הצרכן, ניתן לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שנרכש באתר בתוך 14 ימים.

החזר כספי במזומן יינתן עד 48 שעות מרכישת המוצר.

החזר כספי לחשבון ה-PAYPAL/לכרטיס האשראי אתו בוצעה העסקה יינתן עד 14 ימים מתאריך ביטול העסקה.

הזיכוי יינתן עבור כלל הפריטים שהוחזרו, למעט דמי המשלוח.

 

בכדי להחזיר פריט, או להחליפו באחר, יש להשיב את הפריט בצירוף חשבונית מקורית וטופס החזרה.

חשוב למלא את טופס ההחזרה במלואו ולהקפיד במיוחד על מילוי נכון של פרטי ההתקשרות וסיבת ההחזרה.

ניתן להחזיר או להחליף רק פריט שלא נעשה בו שימוש ושנושא עליו את התווית המקורית של DANON.

במקרה של החלפה, הפריט החדש ישלח אליך בחזרה באמצעות שירות BOXIT ללא עלות.

על מנת לקבל את הפריט בחזרה באמצעות שליח עד הבית יש להוסיף 20 ₪ בעבור דמי משלוח.

 

לא ניתן לקבל זיכוי כספי על פריט שנקנה מתוך קטגוריית ה"SALE" באתר.

ניתן להחליף פריט SALE אחד בפריט SALE אחר בתוך 14 יום מרגע קבלת הפריט.

 

החזרה או החלפה של פריט שנקנה באתר באמצעות נקודות של מועדון הלקוחות

במידה והפריט נקנה בנקודות מועדון הלקוחות, ניתן יהיה לקבל עבורו זיכוי בנקודות מועדון בלבד ובלבד שהוחזר תוך 14 ימים מרגע קבלתו, בצירוף טופס החזרה.

החלפה של פריט, שנקנה בנקודות מועדון הלקוחות, תתבצע בהתאם לתנאי ההחלפה שצוינו לעיל וחשבונך יזוכה בנקודות שנוצלו עבור רכישת הפריט.

במידה ובחרת לקנות פריט אחר בנקודות העומדות לרשותך - התהליך יתבצע כרכישה חדשה עם נקודות מועדון.

 

החזרת פריט תתבצע באחת מהאפשרויות הבאות

  • החזרה עצמאית אל חנות המפעל של DANON בכתובת דרך בן צבי 84, ת"א, בניין פנורמה, קומה 5, אולם 503
  • שליחת הפריט אל משרדי חברת DANON בדואר רשום
  • החזרה באמצעות שירות BOXIT  בעלות 15 ₪ (יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו לתיאום ההחזרה)
  • החזרה באמצעות שליח בעלות 20 ₪ בלבד (יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו לתיאום ההחזרה)

בכל מקרה, במידה וברצונך להחזיר או להחליף פריט, אנו ממליצים ליצור תחילה קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת לקבל הנחיות ברורות  

 

ביטול עסקה על ידי הלקוח

ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר בתוך שלוש שעות מרגע ביצועה.

על מנת לבטל עסקה יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל או בטלפון בשעות הפעילות.

הטיפול בביטול העסקה מול חברת האשראי או מול PayPal ייעשה על ידי חברת DANON .

ביטול עסקה על ידי חברת DANON  

ביטול עסקה עלול להתבצע באחד משני מקרים:

  • במידה ולאחר סיום הרכישה מתברר כי הפריט שבחרתם אזל מהמלאי.
  • במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.

 

לפרטים נוספים ובירורים באשר לזמינות מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של DANON

מייל marketing@danonltd.com

טלפון 03-6805100

לקישור ישיר לחץ/י כאן צור קשר

 

תיקונים

חברת DANON מקפידה מאוד על איכות מוצריה ומעניקה אחריות לכל פגם, שמקורו בתקלה בייצור.

על מנת ליהנות מהאחריות ולשמור על מראה הפריט לאורך זמן, חשוב להקפיד על הוראות השימוש:

  • יש להימנע ממגע עם מים, ו/או חומרים כימיים
  • יש להימנע ממגע עם תכשירים קוסמטיים למיניהם
  • יש לשמור על הפריט מפני נפילה, כיפוף או מכות חזקות
  • לשמירת הברק ורעננות המראה, ניתן לנגב את הפריט בעדינות במטלית כותנה יבשה

בכל מקרה של פגם או קלקול ניתן לפנות לשירות הלקוחות של DANON.

על מנת ליהנות מהאחריות, יש לשלוח אלינו את הפריט בצירוף הוכחת קנייה.

לא תינתן אחריות על תיקונים שבוצעו על ידי גורם חיצוני.

האחריות תקפה לשנה מיום הקנייה בכפוף להצגת הוכחת קנייה.

 

שירות לקוחות

שירות הלקוחות שלנו עומד לשירותכם בימים א'-ה'

בין השעות 08:00-16:30

03-6805100

marketing@danonltd.com

שדרות בן צבי 84, תל אביב, בניין פנורמה, קומה 5, אולם  503

העגלה שלי

סכום ביניים: 0.00 ₪

עגלת הקניות שלך ריקה